Kwasy omega-3 na depresję u dzieci
25 czerwca 2006, 18:38Zgodnie z wynikami pilotażowych badań izraelskich, leczenie kwasami tłuszczowymi typu omega-3 (znajdującymi się m.in. w olejach z tłustych ryb morskich, np. z łososia, makreli, sardynek) przynosi pewne korzyści dzieciom cierpiącym na depresję.
Ofiara supelementów cezu
7 stycznia 2014, 20:18W Journal of Alternative and Complementary Medicine ukazało się studium przypadku kobiety, która zmarła wskutek przyjmowania suplementów mających pomóc jej w walce z nowotworem piersi. W opisywanym przypadku 61-latka przez wiele lat przyjmowała codziennie suplementy cezu, jednak zabójczy okazał się pojedynczy zastrzyk z chlorku cezu zaaplikowany jej przez męża w guza w piersi
Leczniczy imbir
16 maja 2009, 08:29Dołączenie imbiru do standardowej terapii zapobiegającej wymiotom towarzyszącym chemioterapii zmniejsza częstotliwość nudności aż o 40% - donoszą naukowcy z Uniwersytetu Rochester. To bardzo dobra wiadomość, ponieważ oba przykre objawy występują u niemal 70% pacjentów leczonych chemioterapeutykami.
Świetnie zachowane skamieniałości krewnego miłorzębu
14 marca 2017, 12:56Paleontolodzy z USA, Chin, Japonii, Rosji i Mongolii odkryli świetnie zachowane skamieniałości odległego krewnego miłorzębu dwuklapowego (Ginkgo biloba). Naukowcy mają nadzieję, że dzięki temu uda się lepiej zrozumieć ewolucję prehistorycznych roślin nasiennych.
« poprzednia strona następna strona » … 2 3 4 5 6 7 8

